جدیدترین تصاویر و عکس های پیرسینگ ناف لب ها دهان گوش لپ زبان |عوارض فواید مضرات سرطان زا
نوشته شده توسط : blogkhan
جدیدترین تصاویر و عکس های پیرسینگ ناف لب ها دهان گوش لپ زبان |عوارض فواید مضرات سرطان زا

قیمت پیرسینگ

پیرسینگ چیست؟

پیرسینگ چگونه است؟

پیرسینگ درد دارد؟

آیا پیرسینگ سرطانزا است؟

عوارض پیرسینگ گوش ، لب ، ناف

سوراخ های متعددی که روی گوش ، صورت و بدن تان ایجاد می کنید ، چه عواقبی دارند

اگر خودتان را سوراخ سوراخ کردید ...

آیا می دانید چه کسانی پس از پیرسینگ دچار گوشت اضافه می شوند ؟

 

سوراخ های متعددی که روی گوش ، صورت و بدن تان ایجاد می کنید ، چه عواقبی دارند

مجله خبری لحظه نما:چندی پیش در یکی از ساختمان های مسکونی بزرگ تهران در حال سوار شدن به آسانسور بودم که کاغذی روی تابلوی اعلانات ساختمان توجهم را به خود جلب کرد ! روی این کاغذ نوشته شده بود « انواع تاتو و پیرسینگ گوش ، لب ، ناف و ... با کم ترین هزینه ، برای اطلاعات بیش تر با شماره ... تماس بگیرید یا به واحد 24 مراجعه کنید. » وقتی از دوستم که ساکن ساختمان بود در این مورد سؤال کردم گفت همه این کارها هنر یکی از خانم های همسایه است که متخصص و پزشک نیست اما سوراخ کردن بدن را به صورت تجربی یاد گرفته است.

اما چه طور می توان پوستی که گاهی به کوچک ترین تغییرات به شدت واکنش نشان می دهد و پس از آسیب دیدن به سختی ترمیم می شود را به دست یک « سوراخ کن » تجربی سپرد و خطر عفونت ، گوشت اضافه و اسکار را به جان خرید ؟ به همین بهانه با دکتر محمود صدوقی ، متخصص گوش ، حلق و بینی ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دکتر شیده یزدانیان ، متخصص پوست و مو ، فلوشیپ فوق تخصصی زیبایی و لیزر از ایالات متحده و دکتر آزیتا صفار زاده ، متخصص زنان و فوق تخصص نازایی و لاپاراسکوپی گفت و گو کردیم. این متخصصان شما را با همه عوارضی که به دنبال سوراخ کردن بدن تان ممکن است به آن ها دچار شوید آشنا می کنند.

پیرسینگ ( Piercing) یا همان سوراخ کردن پوست به منظور وارد کردن اشیای تزئینی و جواهرات است که شایع ترین و قدیمی ترین نوع آن سوراخ کردن نرمه و غضروف گوش است اما امروزه برای قسمت های دیگر بدن از جمله بینی ، زبان ، لب ، ابرو ، ناف ، دندان و حتی چشم هم انجام می شود. پیرسینگ نرمه و غضروف گوش معمولا با استفاده از گان های مخصوص ( دستگاه تفنگ مانند ) انجام شده و برای قسمت های دیگر بدن از سوزن استفاده می شود.

همچنین در مورد پیرسینگ دندان ابتدا سطح دندان تراش می خورد و بعد جواهر روی آن نصب می شود. در پیرسینگ چشم هم شیء تزئینی از طریق جراحی زیر ملتحمه قرار می گیرد که برای در آوردن آن هم بار دیگر به عمل جراحی نیاز خواهد بود.

شاید زبان تان عفونت کند

دکتر یزدانیان معتد است یکی از مهم ترین عوارض پیرسینگ ، عفونت باکتریایی و ویروسی است. او می گوید : « در این رابطه مناطقی مثل لب و زبان بیش تر مستعد عفونی شدن هستند زیرا با باکتری های بیش تری تماس دارند. اما به هر حال عفونت ممکن است در هر قسمتی از بدن پس از پیرسینگ ایجاد شود به خصوص اگر اصول بهداشتی رعایت نشود. برای مثال باقی ماندن خون روی وسایل می تواند فرد را در خطر ابتلا به بیماری هایی مثل هپاتیت B ، هپاتیت C و HIV قرار دهد. »

چه کسانی گوشت اضافه می آورند ؟

گرچه پیش از این ادعا کردیم که پیرسینگ بدن اگر با اصول بهداشتی انجام شود ، آسیب زیادی را به همراه نمی آورد ؛ اما برخی مشکلات حتی می تواند پس از کمک گرفتن از متخصصان مجرب و با رعایت اصول بهداشتی هم اتفاق بیفتد. یکی از عوارش احتمالی پیرسینگ ، ایجاد گوشت اضافه با کلوئید است.

دکتر یزدانیان توضیح می دهد : « این عارضه در هر قسمتی از بدن می تواند ایجاد شود و در کسانی که زمینه ارثی کلوئید دارند ، بیشتر دیده می شود. به عبارتی ممکن است بر اثر پیرسینگ در ناحیه مورد نظر بافت اسکار رشد کند که نمای ظاهری بدی دارد و برای برطرف کردن آن جلسات درمانی زیادی لازم است. هم چنین اگر فرد بار دیگر پیرسینگ انجام دهد دوباره دچار گوشت اضافه یا کلوئید خواهد شد.

علاوه بر این ها ، بعضی مناطق بدن بیشتر مستعد آوردن گوشت اضافه هستند از جمله ناحیه گردن به بالا ، ناحیه پشت ، سینه ، شانه و ... اما احتمال ایجاد کلوئید در نواحی پایین تنه کم تر است مگر این که فرد استعداد کلوئید داشته باشد. »

سوراخ کردن غضروف خطرناک است

دکتر محمود صدوقی ، متخصص گوش و حلق و بینی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران معتقد است : « پیرسینگ گوش اگر در غضروف و کمی بالاتر از نرمه گوش ایجاد شود ، می تواند باعث عفونت غضروف شود که اگر سریع در آورده و درمان نشود ممکن است حتی باعث عفونت های جدی ، بد شکلی و درد گوش شود.

سوراخ کردن بینی هم کار صحیحی نیست و می تواند مشکل ساز شود. حتی انجام عمل های جراحی با وجود این سوراخ ها با اشکال رو به رو می شود. در واقع هر گونه مداخله و وارد کردن جسم خارجی در بدن کاری غیر منطقی است. بافت زیرین پوست نباید با محیط بیرون در ارتباط باشد. با انجام پیرسینگ میکروب ها می توانند از طریق سوراخ ایجاد شده به راحتی وارد بدن شوند. پیرسینگ معمولا توسط پزشکان متعهد انجام نمی شود زیرا از نظر آن ها چنین کاری صحیح نیست. »

به گفته دکتر یزدانیان « سوراخ هایی که روی نرمه گوش ایجاد می شوند معمولا خیلی مشکل زا نیستند اما سوراخ های متعدد روی غضروف گوش می توانند به غضروف آسیب برسانند. علاوه بر این ، کشیده شدن این جواهرات گاهی اوقات باعث پارگی گوش می شود که در این صورت محل پارگی باید ترمیم شده و حتی بخیه زده شود. »

مراقب باشید !

سوراخ هایی که روی نرمه گوش ایجاد می شوند معمولا خیلی مشکل زا نیستند اما سوراخ های متعدد روی غضروف گوش می توانند به غضروف آسیب برسانند. پس اگر تمایل به دو سوراخه کردن گوش تان دارید ، لااقل ناحیه بالایی گوش را دست کاری نکنید.

فراموش نکنید !

افرادی که مستعد حساسیت هستند بهتر است از فلزات حاوی نیکل یا بدلیجات استفاده نکنند. در صورت وقوع حساسیت باید آویز از پوست جدا شده و برای دریافت درمان مناسب به متخصص پوست مراجعه شود.

از آویز نیکل استفاده نکنید !

دکتر یزدانیان یکی دیگر از عوارض احتمالی پیرسینگ را حساسیت یا آلرژی نسبت به آویزهای تزئینی می داند و معتقد است : « این حساسیت معمولا در مورد فلز نیکل اتفاق می افتد و احتمال آلرژی به طلا خیلی کم تر است. از علائم آن هم می توان به قرمزی ، پوسته ریزی و خارش در محل اشاره کرد. البته در موارد شدیدتر ممکن است مناطق دیگر بدن هم دچار علائم حساسیت شوند بنابراین افرادی که مستعد حساسیت هستند بهتر است از فلزات حاوی نیکل یا بدلیجات استفاده نکنند. در صورت وقوع حساسیت باید آویز از پوست جدا شده و برای دریافت درمان مناسب به متخصص پوست مراجعه شود. »

دهان شویه قرقره کنید

دکتر شیده یزدانیان در مورد مراقبت های بعد از سوراخ کردن پوست توضیح می دهد : « بعد از انجام پیرسینگ معمولاً حدد شش هفته طول می کشد تا محل آن ترمیم شود ». البته این زمان برای بعضی از افراد می تواند طولانی تر باشد. به هر حال در این دوره باید نکات بهداشتی خاصی را رعایت کرد برای مثال در مورد پیرسینگ لب و زبان باید بعد از هر بار غذا خوردن و قبل از رفتن به رختخواب از دهانشویه های آنتی باکتریال استفاده کرد طوری که دهانشویه چند دقیقه در دهان باقی بماند. همچنین باید مرتب مسواک زده شود. پیرسینگ های روی پوست هم بهتر است روزانه با صابون های آنتی باکتریال شست و شو داده شوند.

با الکل ضد عفونی نکنید

نباید پس از سوراخ کردن پوست از الکل ، بتادین و موادی مانند آن ها روی محل مورد نظر استفاده کنید چرا که باعث خشک شدن و آسیب رساندن به پوست می شوند.

عفونت ناحیه سوراخ شده ، از مشکلات دیگری است که افراد را نگران می کند. دکتر شیده یزدانیان می گوید : « بعد از گذشت چند ماه معمولاً دیگر سوراخ باز می ماند و احتمال بسته شدن آن کم است. باید توجه داشته باشید که یک مقدار قرمزی ، التهاب و حتی ترشحات زرد و سفید و خون ریزی مختصر در ناحیه طی روزهای اول طبیعی است و به مرور برطرف می شود اما اگر این علائم شدید باشند حتماً باید به پزشک مراجعه کرد ».

با حوله خشک نکنید

« بعد از انجام پیرسینگ تا پایان زمان ترمیم ، آن را دست کاری نکنید و آویز را تغییر ندهید ». دکتر یزدانیان علاوه بر این توصیه ، تأکید می کند در سه تا چهار ماه اول بیشتر از دو بار در روز ناحیه را شست و شو ندهید و برای خشک کردن محل پیرسینگ از حوله کاغذی استفاده کنید زیرا حوله های پارچه ای معمولاً آلوده به باکتری هستند. این متخصص می گوید در چند ماه اول سعی کنید روی پیرسینگ خود نخوابید و از لباس های تنگ در آن محل استفاده نکنید.

هم چنین هفته ای یک بار ملحفه های تخت خوابتان را عوض کنید. علاوه بر این ها تا کامل شدن دروه ترمیم از رفته به استخر ، وان آب ، جکوزی ، دریا و ... خودداری کنید.

اگر با تجربه باشد اشکالی ندارد !

به گفته دکتر شیده یزدانیان ، متخصص پوست و مو در کشورهای پیشرفته برای انجام پیرسینگ مراکزی وجود دارند که حتماً باید گواهی یا مجوز این کار را داشته اشند اما یزدانیان معتقد است : « در کشورهایی مثل ایران جواز کاری برای پیرسینگ وجود ندارد و خیلی اوقات این عمل در آرایشگاه ها توسط افراد غیر متخصص انجام می شود. به هر حال فردی که می خواهد پیرسینگ انجام دهد باید حتماً تجریه این کار را داشته باشد و اصول بهداشتی را رعایت کند از جمله این که برای هر فرد از وسایل یک بار مصرف استفاده کند و دستگاه های غیر یک بار مصرف را حتماً ضد عفونی و استریل کند تا بیماری ها از فردی به فرد دیگر منتقل نشوند. همچنین باید قبل از انجام این کار دستان خود را به خوبی شست و شو دهد و از دستکش یک بار مصرف استفاده کند ».

قابل توجه خانم های باردار !

به گفته دکتر آزیتا صفارزاده ، متخصص زنان و فوق تخصص نازایی ، ناف منطقه ای است که به ندرت تمیز می شود و حفره مانند است بنابراین احتمال وقوع عفونت با سوراخ کردن آن افزایش پیدا می کند. او می گوید : « این پیرسینگ در زمان جراحی و سزارین می تواند به منبعی برای عفونت باشد. به همین دلیل به خانم ها توصیه می شود در زمان بارداری پیرسینگ ناف را خارج کنند ».

دکتر یزدانیان هم تأکید می کند که پیرسینگ ناف بهتر است در زمان بارداری خارج شود زیرا در این دوران پوست کشیده می شود و احتمال پارگی و آسیب پوستی وجود دارد.

عوارض پیرسینگ گوش ، لب ، ناف
منبع: مجله خبری لحظه نما
خطرات پیرسینگ یا سوراخ کردن لب و بینی و زبان - سلامت
www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/20121076167.html
۵ روز پیش - سوراخ کردن زیر لب,سوراخ کردن لب,سوراخ کردن بینی,سوراخ کردن بینی,سوراخ کردن زبان,پیرسینگ ناحیه تناسلی,پیرسینگ در تهران,پیرسینگ ...
سوراخ‌کاری بدن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/سوراخ‌کاری_بدن
سوراخ کاری بدن (به انگلیسی: Piercing ) شامل سوراخ کردن یا بریدن قسمتی از اعضای بدن است که برای استفاده جواهرات ایجاد می‌شود. سوراخ کاری بدن یک نوع تغییرات ...
‏۱ تاریخچه سوراخ کاری بدن - ‏۲ در سرتاسر جهان - ‏۳ لیست اعضای رایج بدن که مورد ...
تصاویر برای پیرسینگگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای پیرسینگ
    نتیجه تصویری برای پیرسینگ
    نتیجه تصویری برای پیرسینگ
    نتیجه تصویری برای پیرسینگ
    نتیجه تصویری برای پیرسینگ

تصاویر بیشتر برای پیرسینگ
هر آنچه لازم است درباره پیرسینگ بدانید - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سلامت › زیبایی
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روی این کاغذ نوشته شده بود «انواع تاتو و پیرسینگ گوش، لب، ناف و ... با کمترین هزینه، برای اطلاعات بیشتر با شماره ... تماس بگیرید یا به واحد ...
مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری گوش (50 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › عجیب و غیر عادی
رتبه: ۵ - ‏۱۴۴ رأی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری گوش (50 عکس). 65 نفر 144 نظر ..... دي ماه ، 1393 (IP:151.240.41.197). سامان. من پسرم ولي دوتا پيرسينگ داره گوشم.
پیرسینگ - فروشگاه اینترنتی زیورآلات، بدلیجات و هدیه
www.gemz.ir/پیرسینگ
شبکهلیست. پیرسینگ حلقه نقره. 7,000تومان. افزودن به سبد افزودن به علاقمندیها. پیرسینگ زنجیر دار. 17,000تومان. افزودن به سبد افزودن به علاقمندیها. پیرسینگ ...
گالری تصاویر پیرسینگ - طلا و جواهری نگاره
www.ngold.ir/index.php?option=com_content&view...
پیرسینگ ناف ابرو لب نافواره گوشواره لب واره آویز لب.
نکات و خطرات پیرسینگ - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/11538_نکات-و-خطرات-پیرسینگ.html/
۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این امر در بسیاری از کشور ها از گذشته های دور رایج بوده است ، و سوراخ کردن گوش از شایع ترین نوغ پیرسینگ در دنیا است. در برخی از اقوام سوراخ ...
پیرسینگ‏ - Facebook
https://fa-ir.facebook.com/mehran.piercing/
پیرسینگ . ۲.۰۱۲ پسند · ۲ نفر درباره این صبحت می‌کنند . tell : 0936 427 8500 تلفن تماس جهت تتو , پیرسینگ یا اموزش‏
دکتر رهام صادقي - پیرسینگ ناف
www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات پزشکي شما › جراحی
7پست
دکتر رهام صادقي - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - پیرسینگ ناف.
پیرسینگ گوش و ناف در کلینیک دکتر رکسانا خشنودی در ...
netbarg.com/.../پیرسینگ-گوش-و-ناف-در-کلینیک-دکتر-رکسانا-خشن...
پیرسینگ گوش و ناف در کلینیک دکتر رکسانا خشنودی (مطهری) تا 70% تخفیف و پرداخت از 9000 تومان | مطب تندیس مطهری | سایت تخفیف و خرید گروهی نت برگ.
پیرسینگ و خطرات سوراخ کردن بینی ، لب و زبان
www.forum.98ia.com › عمومی › سرگرمی › دانستنیها
8پست - ‏6 نویسنده
امروزه تقريبا در تمام كشورها، پيرسينگ در نقاط مختلف بدن انجام مي شود. بسياري از كساني كه پيرسينگ انجام مي دهند، فقط به دنبال پيروي از مد و زيبايي هستند.
نحوه ی مراقبت از پیرسینگ گوش
www.parsnaz.ir/news_detail_19637.html
ولی تنها اخیرا مردم خود را با مراقبت‌های لازم برای تمیز و سالم نگه داشتن گوش پس از نخستین پیرسینگ آشنا کرده‌اند. با مراقبت از پیرسینگ، می‌توانید از آویختن جواهر ...
مدل پیرسینگ و سوراخ کردن گوش 2016
www.samatak.com/makeup/face/piercing-and-2016-model-piercing.html
در متن زیر تصویرهای جالب از پیریسینگ یا همون سوراخ کردن گوش رو براتون گذاشتم که شامل مدل های متنوع و جالب از گوشواره و گل گوش های شیک دخترانه نیز.
طریقه پیرسینگ زبان - آپارات
www.aparat.com/v/J0CUh/طریقه_پیرسینگ_زبان
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واقعا ادم عاقل این کارا رو میکنه؟ دخترای ایرانی یه موقع خواهشا از این کارا نکنیدا.....این احمق بازیا نشه الگوتون.....سادگی و وقار دختر ایرانی میارزه همه ...
آنچه که باید درباره پیرسینگ یا سوراخ کردن گوش بدانید ...
www.abirooz.com/beauty/item/1404.html
۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اختصاصی آبی روز: آیا تصمیم به پیرسینگ یا سوراخ کردن گوش یا عضوی از بدنتان دارید؟ اگر اینطور است اولین موضوعی که باید مدنظر قرار گیرد ...
پیرسینگ سرطان زاست؟ : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?p=38874
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شمایی که اهل مد هستید و دوست دارید به روز باشید، ممکن است پیرسینگ را برای تغییرات ظاهر خود انتخاب کرده باشید. این مد عجیب و غریب که یکی از ...
پیرسینگ سرطان زاست؟ - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/62325/پیرسینگ-سرطان-زاست
شفاآنلاین_اجتماعی>سلامت>پیرسینگ با سوراخ کردن گوش آغاز و کم‌کم دامنه‌اش وسیع و وسیع‌تر شد تا اینکه کار به سوراخ کردن زبان، بینی، ناف و ... کشید. امروزه شما ...
پیرسینگ گوش، ناف و بینی در مطب دکتر زارعی ... تخفیف ...
www.takhfifbartar.com/index.aspx?Deal=تخفیف-پیرسینگ-گوش...
ویژگی ها. پیرسینگ گوش، ناف، بینی; توسط پزشک مجرب (دکتر زارعی); استفاده از مواد بی حسی; بدون درد، خونریزی و عوارض; *** بدون پیرسینگ و گوشواره; پکیج 1: ...
سایت تفریحی - همه چیز در مورد پیرسینگ - عکس تک
axtak.ir/extrapage/piercing
توضیحاتی در مورد پیرسینگ برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع را آماده کرده ایم، ابتدا اطلاعاتی در مورد پیرسینگ و سپس جدیدترین مدل های پیرسینگ را ...
سایت تفریحی - مدل های جدید پیرسینگ - عکس تک
www.axtak.ir/post/1190
مدل های جدید پیرسینگ. را امروز برای شما عزیزان در این پست آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید، سوراخ کاری بدن (به انگلیسی: Piercing ) شامل سوراخ کردن یا بریدن ...
مدل های گوشواره و پیرسینگ گوش - عکس خنده دار سایت سرگرمی
www.200shesh.ir/EN/315/مدل-های-گوشواره-و-پیرسینگ-گوش.html
مدل های گوشواره خوشکل سوراخکاری زن,دخترانه جدید زیبا,قشنگ خوشگل,ناز سوراخ کاری پیرسینگ گوش جواهرات,عکس دختر.
همه چیز درباره پیرسینگ ناف - الو دکتر
www.alodoctor.ir/tag/پیرسینگ-ناف
پیرسینگ با سوراخ کردن گوش آغاز و کم‌کم دامنه‌اش وسیع و وسیع‌تر شد تا اینکه کار به سوراخ کردن زبان، بینی، ناف و ... کشید. امروزه شما پیرسینگ را در هر بخشی از ...
پیرسینگ خطر هم دارد؟ - آفتاب
www.aftabir.com/articles/view/health.../c13.../پیرسینگ-خطر-هم-دارد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوراخ کردن گوش یکی از رایج ترین شیوه پیرسینگ است که اکثرا همه انجام می دهند.
پیرسینگ سرطان زاست؟ - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/289591.php
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرسینگ , عوارض پیرسینگ , دلایل پیرسینگ , سرطان و پیرسینگ , روش انجام پیرسینگ , پیرسینگ چیست , عفونت پیرسینگ , ,پیرسینگ ...
پیرسینگ کلینیک بهنوش - شادیاب
www.shadyab.com/offers/Pierced-Center-behnoosh
تخفیف سوراخ گوش,تخفیف کلینیک,تخفیف پیرسینگ گوش,تخفیف ویژه,تخفیف مرکز کلینیک زیبایی,تخفیف پیرسینگ ناف,تخفیف پیرسینگ بینی.
پیرسینگ - میکروپیگمنتیشن
nooratebmp.com/پیرسینگ/
پیرسینگ. پیرسینگ (Piercing) یا همان سوراخ کردن پوست به منظور وارد کردن اشیای تزئینی و جواهرات است که شایع‌ترین و قدیمی‌ترین نوع آن سوراخ کردن نرمه و ...
پیرسینگ لب و دهان و ملاحظات دندان‌پزشکی آن | دندانه
www.dandane.ir/پیرسینگ-لب-و-دهان/
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرسینگ (piercing) یا سوراخ کاری بدن در فرهنگ‌های قدیم مخصوصاً فرهنگ‌های قبیله‌ای از گذشته وجود داشته است ولی دندانپزشک‌ها در سال‌های اخیر، ...
سرطان شایع‌ترین عارضه پیرسینگ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرسینگ یا همان سوراخ کردن بینی، لب و زبان یک نوع عمل زیبایی است که در بین جوانان بسیار شایع شده است. در برخی نقاط بدن نه تنها کمکی به ...
پيرسينگ؛ چرا و به چه قيمت؟! - راسخون
rasekhoon.net › ... › مد و لباس › پيرسينگ؛ چرا و به چه قيمت؟!
عوارض مد خطرناکي به نام پيرسينگ. در ميان زيورآلات آويزي، گوشواره‌ها کم‌خطرترين هستند اما در شرايطي خاص حتي گوشواره‌ها هم خطرناک محسوب مي‌شوند. نرمه گوش (قسمت ...
پیرسینگ لب - Kredi Kartı Borcu Taksitlendirme
kredikartiborcutaksitlendirme-tumturkiye.com/پیرسینگ+لب/
پیرسینگ لب همه چی درباره پیرسینگ - مرکز تخصصی پوست ، مو ، … پرسینگ و خطرات آن | مجله ی آرایـش و سلامـت سوراخ‌کاری بدن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ...
#پیرسینگ hashtag on Twitter
https://twitter.com/hashtag/پیرسینگ
See Tweets about #پیرسینگ on Twitter. See what people are saying and join the conversation.
پیرسینگ گوش ( سوراخ کردن گوش ) ، می‌تواند باعث عفونت ...
baelm.ir › پزشكي و سلامت ، آشنايي با روش هاي درمان بيماري ها
هم مردان و هم زنان، گوش‌هایشان را پیرسینگ می‌کنند. بطور کلی این کار در قسمت پایین نرمه‌ی گوش انجام می‌شود. اگرچه تقریبا هر بخش بیرونی گوش می‌تواند پیرسینگ ...
پیرسینگ؛ چرا و به چه قیمت؟! | توصیه
tosiye.ir › توصیه › توصیه های آرایشی بهداشتی
۳۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در میان زیورآلات آویزی، گوشواره ها کم خطرترین هستند اما در شرایطی خاص حتی گوشواره ها هم خطرناک محسوب می شوند....
آیا پیرسینگ جانتان را می گیرد؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/pezeshki/view/239261.php
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاشت نگین , خطرات پیرسینگ , عوارض پیرسینگ , سوراخ کردن بینی , سوراخ کردن لب , سوراخ کردن بدن , نیک صالحی , niksalehi,آیا پیرسینگ ...
موسسه پوست پیرسینگ
bartarinha.com/ad/11727/موسسه_پوست_پیرسینگ
هیدرودرمی و میکرودرم ابریژن جهت ویتامینه ، تقویت و لایه برداری انواع پوست.
پیرسینگ در کلینیک WOMEN HEALTH - سامان برگ
www.samanbarg.ir/.../پیرسینگ-در-کلینیک-WOMEN-HEALTH.html
پیرسینگ در کلینیک WOMEN HEALTH با 86% تخفیف و پرداخت تنها 4.200 تومان به جای پرداخت 30.000 تومان.
پیرسینگ ابرو | بروز وب | اخبار جدید, مدل جدید لباس, سیو و ...
broozweb.com/tag/پیرسینگ-ابرو/
همه چیز در مورد پیرسینگ توضیحاتی در مورد پیرسینگ برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع را آماده کرده ایم، ابتدا اطلاعاتی در مورد پیرسینگ و سپس جدیدترین مدل ...
نه نکته ای که باید قبل از پیرسینگ به خاطر داشت - جشن نامه
jashnname.blogfa.com/post/40
پیرسینگ چیست ؟ از قدیم رسم بوده که خانم ها گوش خود را برای استفاده از گوشواره سوراخ کنند ، اما امروزه عرف است که زنان و مردان بسیاری برای اضافه کردن زیور آلات ...
مدل پیرسینگ گوش - پیکسی لیکس
www.pixilix.com/مدل-پیرسینگ-گوش-1990.html
۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این کار که "پیرسینگ" (Piercing) نام دارد، یکی از همان فرهنگ‌های غلطی است که از مرزها گذشته و گریبان گیر برخی از نوجوانان کشور ما هم شده است.
پیرسینگ - کلینیک زیبایی نسیم
www.nasimlaser.com/component/k2/item/791-پیرسینگ.html
سوراخ کردن بدن ( piercing ) شامل سوراخ کردن و یا بریدن قسمتی از اعضای بدن است که برای استفاده از جواهرات ایجاد شده است. پیرسینگ عملی است که اکثر بانو...
پیرسینگ گوش، غضروف گوش، نرمه‌ی گوش، بینی و ناف تا 80 ...
www.offland.ir/index/detail/10187
ویژگی ها پیرسینگ گوش پیرسینگ نرمه‌ی گوش پیرسینگ غضروف گوش پیرسینگ بینی (فقط با آویز آمریکایی ۸۰۰۰۰ تومانی- هزینه نقدی گرفته می‌شه) پیرسینگ ...
پیرسینگ - مرکز تخصصی پوست ، مو ، زیبائی - 44288368 ...
piercing.persianblog.ir/tag/پیرسینگ
کار جدید پیرسینگ ناف. با عرض پوزش. بدلیل درخواست بعضی از دوستان !!! تصاویر حذف میگردد. با تشکر از خانم دکتر م. تلفنهای مرکز : 44288368 - 44288369.
پیرسینگ گونه - کلینیک فوق تخصصی پوست ولیزر آلومینا
www.tehranskin.com/tag/پیرسینگ-گونه/
پیرسینگ دهانی را به عنوان وسایل زیبایی به صورت حلقه ، آویز و … درون دهان قرار میدهند.این نوع پیرسینگ ها معمولا در میان نوجوانان و جوانان بزرگسال و مخصوصا در زنان ...
مراقبت های لازم در میکروپیگمنتیشن و پیرسینگ
www.onlinesalamat.com/fa/article/54596
۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراقبت های لازم در میکروپیگمنتیشن و پیرسینگ. آرایش دائم توسط خالکوبی کردن پیگمانها کاری رایج است. ابروی افراد ضمن پیر شدن نازک می شود ...
هر آنچه لازم است درباره پيرسينگ بدانيد
www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1064691
۱۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روي اين کاغذ نوشته شده بود «انواع تاتو و پيرسينگ گوش، لب، ناف و ... با کمترين هزينه، براي اطلاعات بيشتر با شماره ... تماس بگيريد يا به واحد ...
پيرسينگ سرطان زاست؟
mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=218409
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پيرسينگ با سوراخ کردن گوش آغاز و کم‌کم دامنه‌اش وسيع و وسيع‌تر شد تا اينکه کار به سوراخ کردن زبان، بيني، ناف و ... کشيد. امروزه شما پيرسينگ ...
پیرسینگ یا RF در مطب دکتر جم | تخفیفان
https://takhfifan.com/cities/تهران/دکتر-جم-31579
۳ روز پیش - دستگاه های RF دارای دوشکل خروجی امواج هستندکه یکی برای کاهش سایز موضعی و دیگری برای سفت تر نمودن پوست همان موضع کاربرد دارد که از فرایند ...
78% تخفیف پیرسینگ گوش، ناف و بینی در مطب دکتر محمود ...
www.dayere.ir/.../78%20%20تخفیف%20پیرسینگ%20گوش،%20ناف...
امکان انتخاب از بین پکیج های زیر: - پکیج 1: پیرسینگ (سوراخ کردن) دو گوش. - شامل دو نرمه گوش و یا یک غضروف. - پکیج 2: پیرسینگ (سوراخ کردن) ناف. - پکیج 3: ...
پیرسینگ - پوست و مو زیبایی و لیزر
skincare.loxblog.com/cat/4/0/پیرسینگ.htm
پیرسینگ - دکتر رودابه هیرمن پورـ سعادت آباد بالاتر از چهار راه سرو نبش اسمان سوم ساختمان پزشکان آسمان 22125309.
پیرسینگ و عوارض آن - پارس درمان
www.parsdarman.com › زیبایی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیرسینگ لب در دوران باستان ودر کشورهای آفریقا و برزیل رایج بود. اکنون نیز برخی از قبایل این سرزمین ها، لب پایینی کودکان خود راسوراخ می ...
پیرسینگ - دکتر مهرزاد خوش برش
www.drkhoshboresh.com/index.php?option=com_content...id...
خدمات. مشاوره لیپولیز و زیبایی · بوتاکس · جراحی سرپایی · پیرسینگ · نظرات بیماران · سوالات متداول · مقالات · وقت مشاوره · تماس. پیرسینگ ...
عفونت پیرسینگ - بهداشت و ارتقاء سلامت
www.irandoctor.lol/tag/عفونت+پیرسینگ/
این روزها تقریبا درهمه کشورها، پیرسینگ در ناحیه های گوناگون بدن انجام می شود.خیلی از کسانی که پیرسینگ انجام می دهند، تنها به خاطر پیروی از مد و زیبایی هستند.
دانستنی هایی در مورد پیرسینگ و عوارض آن
www.abanak.ir › آرایشی و زیبایی
۲ روز پیش - دانستنی هایی در مورد پیرسینگ و عوارض آن : با مد شدن انواع عمل های زیبایی و برخی ایده ها و گذاشتن حلقه در بینی و گوش یا همان پیرسینگ ، در این جا ...
دستگاه سوراخ کردن (پیرسینگ) گوش - تجاره - تجهیز طب ...
www.tejareh.com/product/.../دستگاه-سوراخ-کردن-(پیرسینگ)-گوش
دستگاه سوراخ کردن (پیرسینگ) گوش قیمت 225000 تومان, دستگاه گوش سوراخ کن(پیرسینگ) محتویات پکیج: یک دستگاه یک ماژیک دوازده جفت گوشواره استریل ...
سایت تخفیف و خرید گروهی گلدتگ | پیرسینگ در ساختمان ...
goldtag.net/deal/2610/پیرسینگ+در+ساختمان+پزشکان+بهنوش
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرسینگ ناف،بینی و گوش در نقطه دلخواه تحت نظر پزشک.
پیرسینگ چگونه انجام میشود؟ - مرکز تخصصی درمانی، آموزشی ...
tebeirani.persianblog.ir/page/0029
پیرسینگ چگونه انجام میشود؟ با یک سوزن استریل سوراخی در یکی از اعضای بدن انجام میگیرد تا شیئی تزئینی در ان قرار داده شود. پیرسینگ می تواند خیلی دردناک ...
مدلهای پیرسینگ و سوراخ کاری گوش | مجله خبری دابی
news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=11&id=10778
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدلهای پیرسینگ و سوراخ کاری گوش. ... مدلهای پیرسینگ و سوراخ کاری گوش. مدلهای پیرسینگ و سوراخ کاری گوش. برچسب ها : # گوشواره # پیرسینگ.
هشدار:"پیرسینگ" جای "تاتو"! - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › اجتماعی
۱۲ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هشدار:"پیرسینگ" جای "تاتو"! شکستن هنجارهای فرهنگی گوشه‌ای از پیامدهایی خالکوبی است. آن زمان که پهلوانان نماد قدرت و شجاعت خود را با خالکوبی ...
آموزش و پيرسينگ بدن - Instagram Profile - INK361
ink361.com/app/users/ig-1819564071/bodypiercing/photos
View the Instagram profile for آموزش و پيرسينگ بدن ✂✂ on INK361.
دستگاه پیرسینگ ناف (ناف سوراخ کن) Medisept - پزشک کالا
pezeshkkala.com/navel-instrumentc-medisept/
شرکت medisept یکی از معتبرترین شرکت های سازنده نگین های ناف می باشد. از جمله ویژگیهای نگین های ناف Medisept: جنس نگین ها فوق العاده مرغوب بوده و بعلت ...
PDF مقاله پيرسينگ؛ چرا و به چه قيمت؟! | NiazeMarkazi
www.niazemarkazi.com/.../10000233-مقاله-پيرسينگ؛-چرا-و-به-چه-قيم...
پیرسینگ.نرمه گوش.آویز گوشواره.سوراخ کردن ناحیه لب و زبان.عفونت.آویز ناف.آویز بینی.عوارض سوراخ کردن گوش.رگ خونی .خون ریزی. . سلامتی و بیماریها .
پیرسینگ چیست و معایب و مضرات آن
maahang.com/مطالب/پزشکی/پیرسینگ-چیست-و-معایب-و-مضرات-آن
۲۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یکی از این مدهای خطرناک پیرسینگ است. «پرساژ» یا به زبان انگلیسی همان پیرسینگ سوراخ کردن پوست و نصب اشیای تزیینی در این سوراخ است.
- پيرسينگ خطر هم دارد؟ - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/3234/پيرسينگ%20خطر%20هم%20دارد؟
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوراخ كردن گوش يكي از رايج‌ترين شيوه پيرسينگ است كه اكثرا همه انجام مي‌‌دهند. شمايي كه اهل مد هستيد و دوست داريد به روز باشيد، ممكن است پيرسينگ ...
پیرسینگ تناسلی - درباره ی ما
hiposts.ir/پیرسینگ-تناسلی.html
پیرسینگ ناحیه تناسلی خطرات پیرسینگ یا سوراخ کردن لب و پیرسینگ ناف ... پیرسینگ ناحیه تناسلی Eforosh ایفروش فروش عمده و تک پوشاک بچه گانه اپل ...
ویسگون - مدل پیرسینگ و سوراخ کاری گوش
wisgoon.com/pin/2792250/
مدل پیرسینگ و سوراخ کاری گوش. ... سوراخ. میدونین پیرسینگ چقد خطرداره؟ 3. 16 · مریم۱۳. میدونین پیرسینگ چقد خطرداره؟ سوراخ. 1. 43 · صالح (استقلال قهرمان). سوراخ.
پیرسینگ - rokatop
rokatop.com/34-پیرسینگی-.html
پیرسینگ کوچک از جنس استیل. ... پیرسینگ کوچک و زیبا از جنس استیل که با نگین های رنگی بسیار شکیل تزیین شده است و در رنگ های متنوع جهت ارائه موجود می ...
خانم ها مراقب خطرات پیرسینگ باشند | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/94960
۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از بسیج جامعه پزشکی، احمد هاتفی پور گفت: پیرسینگ طی سالهای اخیر بین خانم ها بسیار شایع شده است . این پزشک ...
پیرسینگ - کلینیک زیبایی ولیزر دکتر وزیری نسب تلفن ...
doctorpost.persianblog.ir/tag/پیرسینگ
Persian Blog · پیرسینگ (اویز تزیینی) .... ۱) قبل از اقدام به پیرسینگ با پزشک خود مشورت کنید تا از نظر سلامت عمومی بدن مشکلی وجود نداشته باشد. در ضمن از ...
کیتی پری عکس های پیرسینگ بینی خود را به اشتراک گذاشت
amozande.ir › اخبار هالیود
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کیتی پری روز جمعه ویدیو پیرسینگ بینی خودش رو با طرفدارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.جالبه بدونین کیتی در سال 2012 طی یک ...
روی غضروف گوش دختران پیرسینگ - پرشین نایس
persiannice.com/tag/روی-غضروف-گوش-دختران-پیرسینگ/
آرایش دختران خوشگل متولدین دهه هفتاد ایران گزارشی درباره آرایش دختران دهه هفتادی ایران به منطقه ای از شهر می روم که بورس آرایشگاه های زنانه است با آن ساختمان های ...
شیوع عفونت پیرسینگ در آرایشگاه‌ها به دلیل عدم رعایت ...
www.dana.ir/News/153502.html
۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک پزشک عمومی گفت: پیرسینگ در نقاط غیر طبیعی بدن توصیه نمی‌شود اما اگر فردی اصرار دارد که پیرسینگ انجام دهد نباید به مراکز آرایشگاهی و ...
پیرسینگ چيست؟ - عکس====تصویر====Image=== ...
ab7.blogfa.com/post/681/پیرسینگ-چيست-
پیرسینگ بدن یک نوع تغییرات بدن است. کلمه پیرسنگ می‌تواند به عمل یا تمرین پیرسینگ بدن اشاره کند. معیارهای فرهنگی بازتاب پیرسینگ کردن بسیار ...
ما به شما میگوییم چرا پیرسینگ، خطرناک است - زیباکده
www.zibakade.com › زیبایی
ما به شما میگوییم چرا پیرسینگ، خطرناک است در مورد پیرسینگ بدن نباید با شتاب تصمیم گرفت. اگر فکر می کنید دلایل قانع کننده ای برای این کار دارید، کمی ...
چگونه از پیرسینگ خود نگهداری کنیم | پزشک من
tebme.com/fa/چگونه-از-پیرسینگ-خود-نگهداری-کنیم/
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیرسینگ های روی بدن هر روزه در حال محبوب تر شدن هستند. خیلی از افراد این پیرسینگ ها را انجام داده و از نحوه ی نگهداری و تمیز کردن آنها مطلع ...
آموزش و پيرسينگ بدن @bodypiercing Instagram photos ...
websta.me › Posts of @bodypiercing
آموزش و پيرسينگ بدن ✂✂ (@bodypiercing) Instagram photos | Use Instagram online! Websta is the Best Instagram Web Viewer!
پیرسینگ بدن - بهشت کلینیک
www.beheshtclinic.com/index.php/piercing-body/
پیرسینگ، فرایند وارد کردن یک سوزن به برخی قسمت های پوست بدن و یا غضروف، به منظور ایجاد یک سوراخ برای قرار دادن جواهرات در آن است. همچنین گاهی کلمه ...
آف یاب|پیرسینگ گوش ،بینی و ناف در مرکز لیزر دکتر ...
offyab.com/cop.php?id=7837
پیرسینگ گوش ، بینی و ناف در مرکز لیزر دکتر حیدرنیا با 88 درصد تخفیف و پرداخت 3000 تومان به جای 25000 تومان (شیراز)
مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری گوش 2016 - عکس های خفن - ...
foxnet.blog.ir/post/مدل-های-پیرسینگ-و-سوراخ-کاری-گوش-2016
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرسینگ کردن (به انگلیسی: Piercing) اعضای بدن شامل سوراخ کردن یا بریدن قسمتی از اعضای بدن است که برای استفاده جواهرات ایجاد می‌شود.
پیرسینگ گوش(مطب خانم دکتر مژده مسیبی)-76% تخفیف
shiraztakhfif.ir/offer-2973.html?is=newest
پیرسینگ گوش در مطب دکتر مسیبی. -جهت پیرسینگ نرمه هر دو گوش یک کوپن لازم میباشد. - محیطی کاملا استریل و بهداشتی. -انجام پیرسینگ توسط پزشک با شماره ...
جدیدترین پیرسینگ های گوش - سایت تفریحی هلو فان
www.holoofun.com › دنیای مد
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدیدترین پیرسینگ های گوش,مدل های جدید پیرسینگ گوش,پیرسینگ,پیرسینگ گوش,پیرس گوش,آخرین مدل های پیرسیمگ گوش,پیرسینگ های ...
آیا می دانید پیرسینگ چیست؟ : روزنامه پزشکی ایران
www.iran.pezeshk.us/archives/42816
۲۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امروزه تقریبا در تمام کشورها، پیرسینگ در نقاط مختلف بدن انجام می شود. بسیاری از کسانی که پیرسینگ انجام می دهند، فقط به دنبال پیروی از مد و ...
| پیرسینگ گوش مطب پرنیان - آلینجا
www.allinja.com/Voucher/SV221/پیرسینگ_گوش_مطب_پرنیان
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیرسینگ گوش مطب پرنیان. امتیاز آلینجا. 67% تخفیف برای پرسینگ گوش در کلینیک درمانی و زیبایی پرنیان به ارزش 30.000 تومان تنها با ...
انواع جدیدترین وشیکترین پیرسینگ های ناف ،بینی ، گوش و ...
setare.shopfa.com/products/116403
جدیدترین پیرسینگ ها ناف ، بینی ، گوش و . . . از جنس تیتانیوم _استیل _نقره و از 5000 تومان الی38000 تومان میدان پونک بوستان بالای پله برقی سمت چپ راهروی ...
تهران 98 | پیرسینگ و مضررات آن
www.tehran98.com/2014/03/پیرسینگ-و-مضررات-آن/
«پرساژ» که به زبان انگلیسی «پیرسینگ» (piercing) گفته می‌شود، به معنی سوراخ کردن پوست و نصب اشیای تزئینی در این سوراخ است. نصب قطعات یا حلقه‌های ...
عدم رعایت نکات استریل و بهداشتی عامل عفونت پیرسینگ در ...
basijmed.ir/.../عدم%20رعایت%20نکات%20استریل%20و%20بهداشتی%2...
۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در پی مراجعات خانم ها به مراکز غیرمجاز، پزشک عمومی هشدار داد؛ عدم رعایت نکات استریل و بهداشتی عامل عفونت پیرسینگ در مراکز آرایشگاهی ‏
الناز شاکردوست و برادرش / پیرسینگ شهرزاد روی لب / مدلینگ ...
www.irjavan.com/الناز-شاکردوست-و-برادرش-پیرسینگ-شهرزا/
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - الناز شاکردوست و برادرش / پیرسینگ شهرزاد روی لب / مدلینگ مهناز , افشار عکس خیره به افق تینا خانم آخوند تبار که در آن از مضرات ترس و فواید ...
piercing پیرسینگ در نواحی مختلف بدن | Tattoo،Piercing
https://bodytattoo.wordpress.com/.../piercing-پیرسینگ-در-نواحی-مختل...
۲۳ آبان ۱۳۸۶ ه‍.ش. - به نام خدا با سلام به دوستان وخوانندگان این بلاگ،تو پست قبل درباره پیرسینگ توضیحات کمی دادم و تقریباً با این کار آشنا شدید،تو این پست هم ...
پیرسینگ زبان
sinad.hostik.ir/پیرسینگ-زبان.html
۲ روز پیش - پیرسینگ زبان,سوراخ کاری غشای زیر زبان(این سوراخ کاری در اطراف ماهیچه زیر زبان انجام می‌شود)Frenulum;
مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری گوش - مجله گیزمیز
gizmiz.com/piercing/
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیرسینگ کردن (به انگلیسی: Piercing) اعضای بدن شامل سوراخ کردن یا بریدن قسمتی از اعضای بدن است که برای استفاده جواهرات ایجاد می‌شود.
مدل های پیرسینگ و سوراخ کاری گوش
electorofekr.ir › گوناگون › مد فشن و زیبایی
پیرسینگ کردن (به انگلیسی: Piercing) اعضای بدن شامل سوراخ کردن یا بریدن قسمتی از اعضای بدن است که برای استفاده جواهرات ایجاد می‌شود. پیرسینگ بدن یک نوع ...
پیرسینگ در مرکز زیبایی sunface - 24 ارزون
www.arzoon24.com/Feeds.aspx?FeedID=h3rdq5V2ozkJs+J...
شادیاب لحظه ای. این شادیاب شامل : 83% تخفیف پیرسینگ ابرو ، گوش و لب در مرکز sunface و پرداخت تنها 5100 تومان به جای 30000 تومان. 80% تخفیف پیرسینگ ...
شوق دیگر بودن | جدید آنلاین
www.jadidonline.com/story/13082009/frnk/dushanbe_piercing
۲۲ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - معنای واژۀ "پیرسینگ" در زبان انگلیسی، سوراخ کردن اعضای بدن با سوزن های پزشکی است. پیرسینگ آرایشی امروزه عمدتاً در غرب رایج است، اما به ...
گوشواره پیرسینگ مدل E10070 || شماره کالا:983329 - ایسام
esam.ir/itemView.aspx/983329/گوشواره-پیرسینگ-مدل-E10070.htm
گوشواره پیرسینگ مدل E10070 گوشواره دو لنگه پیرسینگ | شماره کالا:983329.
آیا پیرسینگ جانتان را می گیرد؟ | حلقه ای زیبا و گوشواره های
www.ghatreh.com/news/nn27662035/آیا-پیرسینگ-جانتان-گیرد
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا پیرسینگ جانتان را می گیرد؟ حلقه ای زیبا و گوشواره های رنگارنگ شاید یک روز باعث مرگ شما شوند؛ باورتان نمی شود این مقاله را بخوانید - سوراخ ...
تخفیف پیرسینگ در 20ta100.com
www.tejarat-iran.ir/ads/adsview/.../تخفیف-پیرسینگ-در-20ta100-com
تخفیف پیرسینگ در 20ta100.com تخفیف 80 درصدی آموزش پرواز در در بیستاصد 80% تخفیف بینظیر برای تخفیف پیرسینگ تنها با پرداخت 7.000 تومان …
پيرسينگ (piercing) - طلای تیزابی
gold-miyane.miyanali.com/9/پيرسينگ_(piercing)
۱۰ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پيرسينگ به معني سوراخ كردن يا بريدن قسمتي از اعضاي بدن است كه براي استفاده جواهرات ايجاد مي شود . يكي از اقدامات شايع در غرب به ويژه جوانان ...
نگین و سنگ های قیمتی در پیرسینگ همه جای بدن کاربرد ندارد ...
shakheyetoba.ir/.../نگین-و-سنگ-های-قیمتی-در-پیرسینگ-همه-جای-بدن-...
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نگین ها و سنگ های قیمتی نیز از دیگر وسایل مورد استفاده در پیرسینگ است که البته در همه جا کاربرد ندارد. عمده مشکلی که برای 20 درصد از کل افراد ...
دستگاه پیرسینگ (سوراخ کردن) EXXL - موزاندو
www.mozando.com › ... › سایر ابزار پیرایش و اصلاح
خرید اینترنتی دستگاه پیرسینگ (سوراخ کردن) EXXL با قیمت استثنایی 300000 | خرید و فروش اینترنتی همه نوع کالا در بازار اینترنتی موزاندو با ۷ روز ضمانت ...
پیرسینگ - بانو
www.banoo.ir/forum/post/3549
۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تا حالا راجع به پیرسینگ چیزی شنیدین؟ کجا انجام میدن ؟ عوارض خاصی داره؟

فیدسرا]]>



:: بازدید از این مطلب : 3653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: